لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

آیا استفاده از نقره برای بدن مفید است؟

نقره یکی از پر مصرف ترین نوع فلزات در دنیا است که تقریبا می توان گفت همه ما از آن استفاده می کنیم. این فلز از نظر علمی برای بدن انسان دارای خواصی بسیاری است. طلا و نقره علمدار قصد دارد مقاله زیر را انتشار دهد تا شما عزیزان پس از خواندن آن با خواص و فواید این فلز برای بدن آشنا شوید. پس ما را در این امر یاری نمایید.(جهت خرید اینترنتی النگو کلیک کنید)


خواص و فواید فلز نقره برای بدن:


با استفاده از فلز نقره زیورآلات بسیار زیبا و جذاب نظیر النگو نقره، گوشواره نقره و ... تولید می شود که این زیورآلات برای بدن افراد بسیار مفید است که این امر ربطی به جنسیت افراد (زن/مرد) ندارد.
محققین طی تحقیقاتی که بر روی فلز نقره انجام دادند به این نتیجه رسیدند که استفاده از فلز نقره باعث افزایش روند فعالیت ارگانیسم در بدن انسان می شود و همچنین فلز نقره بر عکس طلا باعث آرامش می شود. رنگ این نوع نقره سفید است. فلز نقره حاوی قدرت انعکاس بسیار بالایی است که این امر موجب منعکس شدن بیش از 92 درصد نوری است که به آن می تابد.(


دلیل نیاز بدن به فلز نقره چیست؟


استفاده از فلز نقره موجب بهبود یافتن و شکل گرفتن استخوان ها و همچنین فرم دهی و ترمیم پوست می شود. فلز نقره در مقایسه با بیش از صدها ماده ضد عفونی کننده بسیار موثر تر است به همین دلیل استفاده از آن باعث نابود شدن 650 نوع میکروب در بدن افراد می شود.
نقره انرژی را در بدن انباشته می کند بنابراین مانع از کسل شدن افراد می شود و باعث ایجاد احساس تازگی و نیرومندی در بدن می شود. نکته جالب و قابل توجه اینجاست که نقره با استفاده از پوست جذب بدن می گردد و درد را تسکین می دهد. به همین دلیل است که در بین زیورآلات نقره، دستبند نقره و النگو نقره از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.
توصیه برخی از دانشمندان به افرادی که دچار بیماری های معده، خصوصا زخم معده هستند از فلز طلا استفاده کنند و افرادی که زود عصبانی می شوند و تندخو هستند از فلز نقره استفاده کنند.


در مقاله فوق درمورد فواید و خواص زیورآلات نقره همچون النگو نقره برای بدن توضیحاتی دادیم و امیدواریم که مورد توجه شما عزیزان و همراهان قرار بگیرد. خوشحال می شویم از اینکه نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید.




 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0