لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

نکات مهمی که قبل از خریدالنگو نقره باید بدانید!

هنگامی که می خواهید جواهرات و النگو نقره خریداری کنید باید به نکات و فاکتورهای مختلفی توجه کنید. به عنوان مثال عیار نقره، اصل بودن نقره، سبک زندگی خود، سلیقه شخصی، استایل و در نهایت موجودی کیف پول خود جزو مهم ترین نکاتی هستند که باید در هنگام خرید به آنها دقت کنید. جواهرات و النگوهای نقره از تنوع بسیار بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند به همین دلیل جزء زیورآلات رایج و پرطرفدار هستند. همچنین فلز نقره برخلاف فلز طلا متناسب برای بانوان و آقایان است.


درهنگام خرید زیورآلات نقره مانند خرید النگو نقره، نیاز است به مواردی نظیرعیار نقره و کیفیت نقره بسیار توجه کنید. همچنین توصیه ما به شما عزیزان برای خرید نقره این است که اگر قصد خرید اینترنتی یا خرید حضوری دارید به معتبر ترین سایت ها و فروشگاه ها در این زمینه مراجعه کنید.


نقره چیست؟


نقره فلزی نرم، براق، جذاب و سفید رنگ است. از مهم ترین ویژگی های این فلز می توان به قابلیت انعطاف پذیری و چکش خوری آن اشاره کرد. قیمت این فلز در مقایسه با فلز طلا ارزان تر است. که این امر موجب افزایش محبوبیت این نوع فلز در بین مردم شده است.




راهنمای خرید النگو نقره:


انتخاب با توجه به جنس نقره


از مهم ترین نکاتی که باید در هنگام خرید زیورآلاتی از جنس نقره نظیر النگو نقره، توجه کنید اصل یا بدلی بود جنس آن است. که برای این امر کافی است فقط به سراغ معتبرترین سایت های اینترنتی و فروشگاه ها بروید. گالری نقره علمدار یکی از معتبرترین فروشگاه ها در این زمینهع است همچنین با توجه به تعطیلی های مبنی بر ویروس کرونا می توانید با ماندن در خانه به راحتی از وب سایت alamdaryazd.com بصورت اینترنتی خرید نمایید.


انتخاب با توجه به عیار نقره


برای ساختن زیورآلات از جنس نقره، علاوه بر فلز نقره از دیگر فلزاتی مانند مس یا برنج استفاده می شود. برروی این زیورآلات و النگوهای نقره عددی حک می شود که این عدد بیانگر درصد فلز نقره بکار رفته در آن است.
عیار 999 در نقره نشانه خالص بودن فلز آن است. این نوع فلز خاکستری رنگ خیلی نرم است به همین دلیل از آن در صنعت جواهر سازی استفاده نمی کنند. بنابراین برای ساختن جواهرات و النگو، فلز نقره را با فلزاتی همچون مس یا برنج مخلوط می کنند تا میزان چکش خوری و استحکام آن افزایش یابد. بهترین زیورآلات و النگو نقره باید دارای عیار 925 یا نقره استرینگ باشد.


 انتخاب با توجه به کیفیت نقره


با کیفیت ترین زیورآلات و النگو نقره موجود در بازار، نقره استرینگ یا نقره با عیار 925 است. عدد 925 حک شده بر روی زیورآلات نشانه این است که برای ساخت آن محصول از 5/92 درصد فلز نقره استفاده شده است و مابقی آن از فلز مس یا برنج است. اعداد حک شده بر روی زیورآلات و النگوها، بیانگر میزان کیفیت آنها است. در صورت مشاهده نکردن این عدد بر روی زیورآلات ، فورا از فروشنده عیار آن را جویا شوید. همچنین درهنگام خرید علاوه بر عیار باید به خود محصول نیز توجه کنید تا مطمئن شوید که عاری از هرگونه شکستگی یا خراشیدگی باشد.


کلام آخر


درمقاله فوق به نکات مهمی که قبل از خرید زیورآلات نقره باید به آنها توجه کنید پرداختیم تا به شما عزیزان در زمینه خرید النگو نقره با کیفیت کمکی کرده باشیم. امیدواریم که این مقاله مورد مطالعه و استفاده شما عزیزان قرار بگیرد؛ خوشحال می شویم از اینکه نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه تمامی مقاله های منتشر شده از وب سایت نقره علمدار را با ما درمیان بگذارید.




 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0