نرخ روز یک گرم طلای 18 عیار: 3.757.000 تومان

لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

مزایای باورنکردنی النگو طلا برای سلامتی و پوست

از قدیمی ترین نوع فلزات کشف شده توسط انسان، فلز طلا است و اولین تمدن ها بودند که از فلز طلا در جواهرات استفاده کردند. فلز طلا از ظاهری منظم و زیبایی فوق العاده ای برخوردار است به همین دلیل از گذشته های دور تا به امروز جزو محبوب ترین و گران ترین نوع فلزات در ساخت جواهراتی نظیر النگوی طلا محسوب می شود.


از دیر باز استفاده کردن از طلا یکی از نمادهای ثروت و قدرت محسوب میشده است. با توجه به نتایج به دست آمده در تحقیقات بر روی این فلز گران بها مشخص شده است که طلا علاوه بر ارزش مادی دارای مزایای بهداشتی و درمانی بی نظیری نیز می باشد.
در ادامه این مقاله قصد داریم به برخی از خصوصیات دارویی و درمانی فوق العاده جواهرات و النگوی طلا بپردازیم؛ پس ما را تا پایان این مقاله همراهی نمایید.
درمیان تمامی جواهرات ساخته شده با طلا، استفاده از النگوهای طلا از نظر درمانی از پر طرفدار ترین گزینه ها هستند. زیرا در آوردن و جدا کردن النگو طلا از دست، کار راحتی نیست. بنابراین می تواند بیشترین تاثیر را بر روی بدن و پوست شما بانوان عزیز بگذارد.

خواص درمانی و دارویی النگو طلا برای بدن:


1- تنظیم دمای بدن


برخی از افراد با لرز، گر گرفتگی و سایر مشکلات بدنی که ناشی از تغییر دمای بدن است مواجه هستند و با آن دست و پنجه نرم می کنند. به این افراد استفاده از جواهرات و النگو طلا توصیه می شود. زیرا استفاده از طلا موجب تنظیم دمای بدن خواهد شد.


2- درمان زخم و درد


در گذشته های دور و زمانی که خواص درمانی طلا آشکار شد، افراد از این فلز به شکل طبیعی برای درمان درد و زخم استفاده می کردند. همچنین این ماده طبیعی مانع از عفونت شده و به بهبودی بافت های آسیب دیده کمک می کند.


3- رفع احساس خستگی و بی حالی


اکثر افراد بطور دائم احساس خستگی و بی حالی می کنند. چنین افرادی می توانند برای برطرف کردن احساس ضعف از النگو و جواهرات طلا استفاده نمایند. فلز طلا دارای انرژی مثبتی است که می تواند با مشکلات درون بدن و ذهن مقابله کند.
انرژی مثبت درون طلا موجب فراهم کردن ارتعاشات گرم و تسکین دهنده می شود که این امر رگ های خونی را گشاد کرده و توزیع اکسیژن به سلول ها را تقویت می کند. به همین دلیل استفاده از آن موجب افزایش سطح انرژی شما بانوان عزیز می شود.

4- درمان علائم آرتروز


افرادی که از بیماری آرتروز رنج می برند علاوه بر تحمل درد بسیار، نمی توانند بخوبی از انگشتان دست و پاهای خود استفاده نمایند.
ما به چنین افرادی استفاده از جواهرات و النگو طلا با عیار 24 را توصیه می کنیم. زیرا طلای 24 عیار در برابر پوست خاصیت تسکین دهنده ای دارد و موجب کاهش علائم نامطلوب مرتبط با آرتروز خواهد شد.


5- کاهش استرس و اضطراب


استفاده از طلا به کاهش اضطراب و داشتن تسلط بیشتر کمک شایانی می کند.
علاوه براین، نگاه کردن به آن باعث تقویت و افزایش اعتماد بنفس شما بانوان عزیز می شود. همچنین استفاده کردن از النگو طلا، سلامت و عاطفه را تقویت می کند و باعث رفع و جلوگیری از استرس می شود.


6- درمان پوست


بانو کلئوپاترا آخرین فرعون مصر باستان و جزو قدرتمندترین و بزرگترین پادشاهان زن در تاریخ جهان بود. وی از طلا به عنوان یک راه حل مفید و موثر برای جلوگیری از پیری پوست استفاده می کرد. درآن زمان ملکه کلئوپاترا مظهر زیبایی شناخته میشد.
امروزه درصد بسیاری از بانوان از خاصیت جادویی طلا در برابر پوست باخبر هستند و به همین منظور از جواهرات و النگوهای طلا استفاده می کنند.


کلام آخر


همانطور که در مقاله فوق اشاره کردیم فلز طلا برای بدن بانوان، از خواص بینظیر و جادویی برخوردار است. همچنین امروزه بسیاری از متخصصان پوست معتقد هستند که طلا از قدرت فوق العاده ای در درمان اکثر بیماری و عفونت های پوستی برخوردار است.
خوشحال می شویم از اینکه نظرات و پیشنهادات خود را درمورد تمامی مقالات منتشر شده از وب سایت علمدار، با ما درمیان بگذارید تا بتوانیم خدمات بهتری را به شما سروران گرامی ارائه نماییم.

 پیشنهاد میکنیم از مقاله تفاوت النگو طلا 18 عیار با النگو طلا 24 عیار دیدن فرمایید




 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0