لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

النگو نو یا دسته دوم، کدام بهتر است؟

اغلب افراد معتقدند که طلای نو با طلای دست دوم تفاوتی ندارد و برای مثال النگوی طلا نو با النگوی طلای دست دوم یکسان است با توجه به اینکه طلا در گذر زمان نه تغییری میکند و نه از ارزش آن کاسته می شود می توان گفت که این افراد تقریبا درست می گویند و نو یا دست دوم بودن النگو نسبت به یکدیگر توفیری ندارند.
البته دقت کنید که درصورت خرید النگو طلای نو، پول اجرت و مالیات آن را باید پرداخت کنید و این درصورتی است که درهنگام خرید النگو طلا دست دوم نباید هزینه اضافی بابت اجرت و مالیات نسبت به آن را پرداخت نمایید. بنابراین بدون شک خرید النگو طلا دست دوم بسیار بهتر، به صرفه تر و منطقی تر می باشد. نظر شما در این زمینه چیست؟ آیا با نظریه ما موافق هستید؟
ما با انتشار این مقاله قصد داریم در خرید النگو طلا به شما عزیزان کمک کرده و به مزایا و معایب خرید النگو طلا دست دوم بپردازیم؛ پس برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مقاله ما را یاری نمایید.
شاید به این نکته شنیده باشید که در خرید النگوی طلای نو لذت بیشتری وجود دارد و این درصورتی است که در خرید النگوی طلای دست دوم چنین لذتی وجود ندارد.

البته این امر تا حدودی درست و بجا می باشد ولی شما بانوان عزیز می توانید برای ایجاد زرق و برق بر روی طلا دست دوم خود ، از طلا فروش بخواهید با کمترین هزینه ممکن این کار را انجام دهد. البته ناگفته نماند که خرید النگو طلای نو و به روز باعث افزایش اعتماد بنفس بانوان می شود.

بدیهی است که هیچگاه النگو طلا دست دوم نمی تواند جایگزین النگوهای نو پر زرق و برق را شود. بعنوان مثال شما برای خرید النگوهای نو می توانید از چندین طرح و مدل های بسیار شیک و زیبا دیدن کنید و بعد به سلیقه خود بهترین و فوق العاده ترین را انتخاب و خریداری نمایید این امر در صورتی است که برای خرید طلا دست دوم شما باید بین طرح ها و مدل های محدود تری یکی را انتخاب کنید . گاهی ممکن است که این انتخاب تان اصلا متناسب با سلیقه شخصی شما نباشد و تنها از روی اجبار یکی را انتخاب کرده باشید.(جهت خرید اینترنتی النگو کلیک کنید)


اما آیا تاکنون به این فکر کرده اید که برای ایجاد حس خوب و افزایش اعتماد بنفس حاصل از خرید النگوی طلا نو، چه میزان هزینه ای را باید بپردازید؟ بله، دقیقا منظور همان کارمزد، اجرت و مالیات اولیه ای است که باید برای خرید طلا نو پرداخت شود.
آیا میدانید برای خرید النگوهای طلا نو علاوه بر قیمت وزن طلا، چقدر باید اجرت و مالیات پرداخت کنید؟
النگو های طلای نو و دست اول با طراح های بسیار زیبا، جذاب و به روز، از کارمزد و اجرت های زیادی برخوردار هستند. اگر شما شخصی هستید که به دنبال طلاهای بی اجرت و ارزان تری هستید توصیه ما به شما عزیزان طلاهای دست دوم می باشد. شما با خرید اینگونه النگوها می توانید میزان هزینه کمتری را پرداخت نمایید و هزینه های اضافی مربوط به اجرت و مالیات آن را پس انداز کنید.
درست است که النگوهای طلا دست دوم از تنوع کمتری برخوردارند و هرکسی به سراغ آنها نمی رود ولی شما بانوان عزیز می توانید کمی از سطح توقع خود را در زمینه خرید طلا و جواهرات پایین بیاوریید و در عوض به جای پرداخت هزینه اضافی پول اجرت و مالیات، وزن النگو خود را افزایش دهید که این صد درصد به نفع شما می باشد.

کلام آخر

در مقاله فوق در مورد خرید النگو طلا بصورت نو و دست دوم توضیحاتی دادیم تا در این زمینه به شما عزیزان کمکی کرده باشیم. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه تمامی مقالات منتشر شده از وب سایت علمدار با ما درمیان بگذارید تا با بهره گرفتن از آنها بتوانیم مقالات مفید و ارزشمند تری را در اختیار شما همراهان عزیز قرار دهیم.


جهت مشاهده مقاله نقره فلزی زیبا با خواص درمانی فراوانی کلیک کنید





 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0