لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

النگوی طلای سفید یا النگوی طلای زرد؛ کدام بهتر است؟ (قسمت دوم)

در مقاله ای که قبلا از همین وب سایت منتشر کردیم درمورد تفاوت و مزایای النگو طلا سفید و النگوی طلای زرد توضیحاتی دادیم؛(جهت مشاهده اینجا را کلیک کنید)اکنون در این مقاله قصد داریم به ادامه این موضوع بپردازیم تا به شما بانوان عزیز کمک بیشتری در این زمینه کرده باشیم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.(جهت خرید اینترنتی النگو کلیک کنید)


مقیاس اندازه گیری طلای زرد و طلای سفید


گرم، مقیاس اندازه گیری هردو طلای زرد و سفید می باشد. خواص و ویژگی های النگوی طلای سفید بستگی به میزان و نوع فلزات ترکیب شده با طلای زرد نیز دارد.


برخی دیگر از تفاوت های النگوی طلای سفید با النگوی طلای زرد:

در مقاله منتشر شده قبل به برخی از این تفاوت ها پرداخته ایم اکنون قصد داریم ادامه این موارد را شرح دهیم، با ما همراه باشید:


1. با توجه به اینکه طلای سفید از ترکیب طلای زرد با دیگر فلزات بدست می آید بنابراین اگر بخواهیم طلای زرد را با طلای سفید مقایسه کنیم باید بگوییم که طلای زرد فلزی بسیار نرم تر می باشد همچنین راحت تر خراشیده شده و به راحتی به شکل های مختلف تبدیل می شود.


2. برای افزایش جلا و درخشندگی النگوی طلای زرد از پولیش استفاده می کنند که با انجام این عمل یک لایه از آن از بین می رود. اما النگو طلا سفید اینگونه نیست و درصورت از بین رفتن یک لایه از آن می توان سطح از بین رفته را با استفاده از رادیوم بازیابی کرد.


3. همانطور که گفته شده برای تغییر رنگ طلا از زرد به سفید، آن را با دیگر فلزات مخلوط می نمایند که همین امر در هنگام استفاتده برای برخی از افراد موجب ایجاد حساسیت های پوستی می شود.


4. النگوی طلای سفید نسبت به النگوی طلای زرد از عیار پایین تری برخوردار است چرا که آن را با فلزاتی همچون پلاتین مخلوط می نمایند.
(جهت خرید النگو نقره یزد کلیک کنید)


سه راهکار برای انتخاب طلای زرد یا سفید


جذابیت النگوی طلای سفید بر روی پوست های سفید بسیار بیشتر از پوست های تیره می باشد بنابراین توصیه ما به افراد که پوست دست شان سفید است النگو های سفید می باشد.
درصورتی که پوستی گندمی دارید توصیه ما به شما عزیزان استفاده از النگو های طلای زرد می باشد.
اگر پوست دست‌تان سبزه است بهترین گزینه برای شما عزیزان استفاده از النگوهای ترکیبی زرد و سفید است.


کلام آخر


درمقاله فوق به تفاوت های بین النگو طلا زرد و سفید پرداختیم؛ امیدواریم که این مطلب مورد توجه و مطالعه شما عزیزان قرار گرفته باشد.
خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه تمامی مقالات منتشر شده از وب سایت نقره علمدار با ما در میان بگذارید تا با بهره مند شدن از آنها بتوانیم مطالب بهتر و مفیدتری را در اختیار شما سروران گرامی قرار دهیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله آشنایی با النگو نقره استرلینگ دیدن فرمایید.



 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0