لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

نکات مهمی که هنگام خرید النگو طلا باید به آنها توجه کنیم!! (قسمت اول)

شما بانوان عزیز قبل از خرید النگو و دیگر جواهرات طلا ابتدا باید هدف خود را از خرید آن مشخص کنید تا براساس آن بتوانید بهترین خرید را داشته باشید و این امر تنها بر 3 دلیل زیر صورت می گیرد:


1- دسته ای از افراد تنها به دلیل زیبایی و دوست داشتن جواهرات و النگو های طلا به سراغ انها می روند.
2- عده ای دیگر به عنوان یک راهکار بسیار مناسب برای سرمایه گذاری به دنبال خرید النگو و جواهرات طلا می روند.
3- و در آخر دسته ای از افراد هم به عنوان خرید هدیه برای عزیزانشان یا مراسم ازدواج به دنبال جواهرات طلا می روند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، تا انتها با ما همراه باشید تا شما را با نمات مهم هنگام خرید و دیگر فوت و فن های آن آشنا کنیم.


آشنایی با نکات مهمی خرید النگو طلا:


1- در هنگام خرید به ظاهر طلا بسیار توجه کنید.


یکی از مهترین نکات این است که در هنگام خرید انواع زیورآلات و النگو طلا بسیار دقت کنید چرا که متاسفانه برخی از طلا فروشان می توانند با استفاده از شگردهای خاص خود جواهرات و النگو های طلا دست دوم را به اسم طلا نو به شما عزیزان بفروشند.
در هنگام خرید زیورآلات و النگو طلا نیاز است به طور کامل بدنه، اطراف قفل ها، سطح النگو و ... را بررسی نمایید تا عاری از هرگونه خط و خش باشند. جالب است بدانید خط و خش های موجود بر روی زیورآلات و النگو های طلا دست دوم با آب کاری از بین نمی رود و به راحتی قابل تشخیص هستند.


2- قبل از خرید النگو طلا از عیار و معنی آن آگاهی داشته باشید.


بازار طلا همچون دیگر مشاغل دارای اصطلاحات مخصوص و کلمات تخصصی بسیاری است که احتمالا برای شما خریداران عزیز نا آشنا می باشد. یکی از این کلمات کلیدی عیار طلا است که شما همراهان عزیز می توانید جهت افزایش اطلاعات عمومی خود در این زمینه، مقاله عیار طلا منتشر شده در همین وب سایت را مطالعه، سپس برای خرید اقدام نمایید.


3- در هنگام خرید به ایرانی یا خارجی بودن زیورآلات و النگو طلا دقت نمایید.


سوالی که ذهن اکثر خریداران را درگیر کرده است و می پرسند این است که جواهرات و النگو طلا ایرانی بهتر است یا مدل های خارجی آن؟ پاسخ این سوال بستگی به نوع هدف شما از خرید انها و همچنین میزان بودجه درنظر گرفته شده می باشد.
اجرت جواهرات و النگو طلای خارجی بسیار زیاد است و اگر هدف شما از خرید طلا سرمایه گذاری باشد جواهرات ایرانی بسیار مناسب ترند ولی اگر صرفا جهت علاقه به طلا یا هدیه به خرید می روید و از بودجه مالی مناسبی برخوردارید می توانید به سراغ نوع خارجی آن بروید.
البته توجه کنید که طلای اصفهان را به جای طلای ایتالیایی نخرید چراکه طلا فروشان اصفهانی توانسته اند با استفاده از دستگاه های تراش ایتالیایی جواهرات و النگوهای طلا بسیار ظریف و فوق العاه ای بسازند و متاسفانه همین امر موجب سوء استفاده برخی از سودجویان شده است.


4- رنگ زیورآلات و النگو طلا


وقتی اسم طلا می آید در ذهن اکثر افراد طلای زرد رنگ نقش می بندد و همانطور هم که می دانید رنگ زرد، متداول ترین رنگ طلا می باشد. اما فراموش نکنید که طلا در رنگ های دیگری همچون سفید، صورتی یا زردگل، قرمز و آبی نیز وجود دارد.
در هنگام ساخت و طی فرآیندی شیمیایی و با ترکیب طلا با پالادیوم برای رنگ ابی، نقره یا پلاتین برای رنگ سفید و مس برای رنگ قرمز رنگ زرد آن را نیز تغییر می دهند. البته در اینجا نیاز است بدانید که انتخاب رنگ طلا نباید هیچ تاثیری در قیمت خرید یا فروش آنها داشته باشد.


کلام آخر


درمقاله فوق به نکاتی مهمی که باید قبل و یا درحین خرید النگو طلا و دیگر جواهرات آن توجه کنید پرداختیم تا به شما همراهان عزیز در این زمینه کمکی کرده باشیم. البته لازم به ذکر است که این مطب همینجا به پایان نمی رسد و در مقاله بعدی نیز به آن خواهیم پرداخت، پس همچنان با ما همراه باشید.
خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه تمامی مقالات منتشر شده از وب سایت نقره علمدار، با ما درمیان بگذارید تا با توجه به انها بتوانیم مطالب و خدمات ارزشمندتری را خدمت شما سروران گرامی قرار دهیم.


پیشنهاد میکنیم از مقاله توصیه پزشکان به بانوان برای استفاده از النگو نقره دیدن کنید.



 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0