لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

جواهرات و النگو های طلا چگونه آسیب می بینند؟ (قسمت اول)

اکثر بانوان ایرانی به خرید و استفاده از طلا و جواهرات علاقه بسیاری دارند و آنها را به عنوان ثروت و یا اصالت می دانند. اما سوال اینجاست که آیا شما بانو عزیز درمورد نگهداری از النگو ها و جواهرات طلا خریداری شده خود چیزی می دانید؟
توصیه ما به شما بانوان گرامی این است که طلا و جواهرات خود را هر 6 ماه یکبار جهت برسی و اطمینان از سالم بودن، نزد جواهر فروش ببرید.
در مقاله زیر قصد داریم در مورد راهکارهای نگهداری از النگو طلا و دیگر جواهرات آن بپردازیم؛ بنابراین توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب از همراهی کردن ما غافل نشوید.


روش های نگهداری کردن از جواهرات و النگو طلا


 مکان نگهداری از جواهرات و النگو طلا


درمواقع استفاده نکردن از جواهرات و النگوهای طلا نیاز است از آنها در مکانی امر نگهداری کنید. چرا که رها کردن آنها در هر مکانی علاوه براینکه امکان گم شدن آنها وجود دارد بلکه موجب در معرض قرار گرفتن عواملی همچون هوا می شود. به همین دلیل نیاز است برای نگهداری از آنها مکانی ثابت و امن در نظر بگیرید.

غوطه ور کردن جواهرات و النگو طلا در مواد شوینده


هر چند ماه یک بار نیاز است زیورآلات و النگوهای طلا خود را با مواد شوینده به خوبی شست و شو دهید اما توجه کنید که نباید انها را برای مدت زمان طولانی در مواد شوینده نگه دارید چرا که این امر باعث بی کیفیت شدن آن و از بین رفتن جلا و زیبایی آنها می شود.(جهت خرید اینترنتی النگو کلیک کنید)

 فشار وارد کردن به سنگ های زینتی موجود در جواهرات

زمانی که جواهرات و یا انگشتر طلا شما دارای سنگ های زینتی است نباید به آنها زیاد فشار وارد کنید یا با انها بازی کنید چرا که این امر موجب شل شد و یا شکستن و در نهایت گم شدن سنگ آن نیز می شود.


کلام آخر


درمقاله فوق به برخی از راهکارهای نگهداری از جواهرات و النگوهای طلا پرداختیم و امیدواریم که مورد توجه و مطالعه شما هراهان عزیز قرار گیرد. البته لازم به ذکر است که این بحث همینجا به پایان نمی رسد و در مقاله بعدی به ادامه آن خواهیم پرداخت.
خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه تمامی مطالب منتشر شده در وب سایت نقره علمدار را با ما درمیان بگذارید تا با بهره مند شدن از آنها مقالات مفید تری را در اختیار شما سروران گرامی قرار دهیم.

پیشنهاد میکنیم از قسمت دوم مقاله چگونه جواهرات و النگوهای طلا آسیب میبیندد دیدن کنید.



 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0