لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

نحوه تمیز کردن النگو طلا با مایع ظرفشویی

سیاه شدن جواهرات و النگو طلا یکی از چالش های ناخوشایندی است که ممکن است برای هر کسی پیش آمده باشد. بانوان عزیز درصورت مواجه شدن با این مشکل دوست دارند بسیار سریع و با کمترین هزینه از شر سیاهی و کدری پدید آمده بر روی جواهرات خود، خلاص شوند.
اکنون ما با انتشار این مقاله قصد داریم به شما بانوان عزیز آموزش دهیم که چگونه با استفاده از مایع ظرفشویی، جواهرات و النگو طلا سیاه شده خود را مانند روز اول براق و زیبا کنید، به همین منظور نیاز است تا انتهای این مطلب، با ما همراه باشید.


چگونه می توان زیورآلات و النگو طلا سیاه شده را تمیز کرد؟


برای تمیز کردن جواهرات و النگو های خود از هرنوع سیاهی، روش های مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده نمایید. مایع ظرفشویی یکی از انواع این روش ها می باشد که با استفاده از آن می توانید النگو سیاه خود را براق و درخشان کنید.


تمیزکردن النگو طلا سیاه شده با مایع ظرفشویی


1- برای این کار نیاز است ابتدا ظرفی را از آب ولرم پر کرده سپس چند قطره مایع ظرفشویی ملایم بدون فسفات را به آن اضافه کنید و هم بزنید تا کاملا ترکیب شوند.


2- جواهرات و النگو طلا سیاه شده خود را درون همان ظرف بی اندازید و پس از گذشت 15 دقیقه آن را از درون محلول خارج و با دستمالی تمیز نمایید.(جهت خرید اینترنتی النگو کلیک کنید)


3- چنانچه سیاهی های موجود در جواهرات و النگو طلا با دستمال پاک نشدند نیاز است یک مسواک بسیار نرم را به مایع ظرفشویی آغشته کنید و سطح انها را برس بکشید. در این مرحله نباید فشار زیادی وارد کنید چراکه این امر موجب خراشیده شدن سطح طلا می شود.


4- اکنون جواهرات و النگو طلا خود را با آب، آبکشی نمایید تا مایع ظرفشویی کاملا از سطح آت شسته و تمیز شود.


5- سپس آنها را با استفاده از دستمال های نرم و بدون پرز خشک نمایید و در معرض هوای آزاد قرار دهید تا کاملا خشک شود.


چرا جواهرات و النگو طلا سیاه می شوند؟


همانطور که می دانید و درمقالات منتشر شده قبلی در وب سایت نقره علمدار اشاره کردیم، طلا 24 عیار همان طلای خالص است و به راحتی قابل انعطاف پذیری است. به همین دلیل در هنگام ساخت، آن را با فلزاتی همچون مس و نقره ترکیب می کنند تا به استحکام موردنظر برسد.
علت سیاه شدن جواهرات و النگو های طلا وجود همین فلزات ترکیبی می باشد چرا که آلیاژ موجود در آنها با اکسیژن هوا، سولفور، و رطوبت وارد واکنش شیمیایی شده و جواهرات و النگو طلا شما سیاه می شوند.
بنابراین به این نتیجه میرسیم که علت سیاه و کدر شدن مصنوعات طلا، اصل نبودن طلای آن نیست بلکه به دلیل وجود فلزات ترکیبی درون ان می باشد. از این رو به این نتیجه می رسیم که هرچه عیار النگو طلا بیشتر باشد درصد سیاه و کدر شدن آن کاهش میابد.


کلام آخر


درمقاله فوق نحوه تمیز کردن ج.اهرات و النگو طلا با استفاده از مایع ظرفشویی را بصورت کامل شرح دادیم همچنین به علت تیره و کدر شدن مصنوعات طلا نیز پرداختیم. امیدواریم که این مقاله مورد مطالعه و توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.
خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه تمامی مطالب و خدمات ارائه شده در وب سایت نقره علمدار، با ما درمیان بگذارید تا بر اساس آنها بتوانیم خدمات و مطالب مفید تری را در اختیار شما سروران گرامی قرار دهیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله راهکار جلوگیری از زرد شدن النگو نقره دیدن کنید.



 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0