لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

راهنمای انتخاب جواهرات براساس ظاهر بدن

از قدیم تا کنون، تقریبا نیمی از افراد به ویژه بانوان، علاقه خاصی به زیورآلات طلا داشته اند و بدون در نظر گرفتن هیچ نکته ای اقدام به تهیه ی هریک از اکسسوری های آن میکردند. از این رو ممکن بود به دلیل انتخاب اشتباه، زیورآلات خریداری شده ی آن ها فاقد هرگونه زینت دهی و درخشندگی بوده و نه تنها به آن ها جلا ی خاصی نداده، بلکه موجب کاهش جذابیت آن ها شود. بهتر است بدانید انتخاب زیورآلات و اقدام به خرید آن ها، باید براساس اصول خاص خود صورت گیرد. افراد باید بر اساس جثه، رنگ پوست، چاقی یا لاغری و..... زیورآلات مناسب خود را تهیه نمایند. در این مقاله قصد داریم با ، اطلاعاتی در زمینه ی انتخاب زیورآلات و النگو طلا براساس شکل ظاهری، در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پس برای کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.


بر اساس شکل و ظاهر بدن خود، اقدام به خرید زیورآلات طلا نمائید!


هنگامی که اقدام به خرید زیورآلات طلا میکنید، باید عوامل مختلفی همچون میزان قد، ظاهر بدن و لباس هایی که اغلب استفاده می نمائید در نظر بگیرید که موجب افزایش جلا دادن بیشتر زیورآلات خود شود. در قسمت پائین به انتخاب زیورآلات براساس شکل بدن پرداخته شده است که با توجه کردن و مد نظر قرار دادن آن هنگام خرید، میتوانید بهترین گزینه را انتخاب نمائید:


1) استفاده از زیورآلات طلا ی ظریف و باریک، برای افرادی مناسب است که سایز بدنی آن ها کوچک بوده و ظریف جثه هستند
2) افرادی که بزرگ جثه هستند، بهترین گزینه برای آن ها، استفاده از زیورآلات بزرگ با طرح های شلوغ می باشد.
3) استفاده از گردنبند هایی که روی استخوان های ترقوه ی بدن یا پائین تر از آن قرار میگیرد ، مناسب افرادی است که قد آن ها 165 سانتی متر به پائین می باشد.(جهت خرید اینترنتی النگو کلیک کنید)
4) اگر از دسته بانوان قد بلند محسوب می شوید، بهترین اکسسوری برای شما، استفاده از گردنبند های بلند است. همچنین بهتر است بدانید استفاده از گرنبند های کوتاه برای شما جلوه ای نداشته و گزینه ی مناسبی نخواهد بود.
5) بهترین زیورآلات طلا برای کسانی که گردن کوتاهی دارند، استفاده از گردنبند باریک طلا است.


کلام آخر:


کسانی که اقدام به خرید زیورآلات طلا می نمایند، به این نکات مهم دقت نمی کنند: از این رو زیورآلات مورد استفاده ی آن ها، نه تنها موجب زینت دهی نشده، بلکه از جلا دادن به افراد می کاهد. پس بهتر است هنگام تهیه ی زیور آلات طلای خود، اطلاعات زیادی در زمینه های مختلف کسب نموده و در نهایت اقدام به خرید آن نمائید. هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی انتخاب زیورآلات طلا براساس ظاهر بدنی، در اختیار شما بود. امیدواریم که با مطالعه ی آن اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت نقره علمدار در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، سطح کیفیت مقالات منتشر شده ی بعدی را ارتقا بخشیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله تمیز کردن زیورآلات نقره با الکل دیدن کنید



 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0