لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

استفاده از النگو طلا در دست راست درست است یا دست چپ؟

طلا، یکی از فلزات گران بهایی محسوب می شود که زیورآلات ساخته شده با آن، از جلا و درخشندگی بالایی برخوردار می باشند و به عنوان نوعی زینت دهنده یا سرمایه ، توسط نیمی از افراد به ویژه بانوان مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از پرطرفدار ترین زیورآلات طلا، النگو است. اکثر بانوان ایرانی از النگو طلا به عنوان نوعی زینت دهنده ی روزانه استفاده می نمایند. اما در این زمینه سوالاتی وجود دارد که ممکن است ذهن خیلی از آن ها را به خود مشغول نمایند. یکی از مهمترین سوالات در این زمینه، این است که النگو طلا در دست راست استفاده شود یا چپ؟! اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعاتی در زمینه ی پاسخ به این سوال که النگو طلا در دست راست استفاده شود یا دست چپ، در اختیار شما قرار دهیم. پس برای کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:


استفاده از النگو طلا در دست راست یا دست چپ؟


استفاده از النگو طلا در دست چپ یا راست، باید براساس نکاتی مهم انتخاب شود که در قسمت پائین به برخی از آن ها اشاره شده است:


 ابتدا باید توجه کرد شخصی که از النگو طلا استفاده می نماید، چه هنگام احساس راحتی بیشتر دارد! هنگامی که النگو طلا را در دست راست خود انداخته است یا هنگامی که در دست چپ میندازد. براساس پاسخ به این سوال، میتواند بدون در نظر گرفتن هیچ نکته ای دیگر از آن استفاده نماید.


بانوانی که درکنار النگو طلا،از اکسسوری های دیگر همچون ساعت و دست بند استفاده می نمایند، بهتر است النگو خود را در دست راست انداخته و دست بند یا ساعت را در دست چپ بیندازند.


همچنین بانوانی که قصد دارند تنها از النگو طلا به صورت روزانه استفاده می نمائید، بهتر است آن را در دست چپ خود بیندازید.


یکی دیگر از نکات انداختن النگو طلا، این است که بانوان چپ دست، النگو خود را در دست راست بیندازند و خانم هایی که راست دست هستند، النگو خود را در دست چپ بیندازد. این عمل موجب می شود که هنگام انجام کار، از آسیب به النگو طلا خود پیشگیری نمایند.


کلام آخر:


. هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، پرداختن به اطلاعاتی در زمینه ی انداختن صحیح النگو در دست چپ یا دست راست، بود. امیدواریم که با مطالعه ی آن، اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد توجه شما دوستان عزیز واقع شده باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت نقره علمدار در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، خدمات بهتر با کیفیت بالاتری ارائه نمائیم.


پیشنهاد میشود از مقاله 10 ترفند طلایی برای تشخیص النگو نقره اصل از بدل دیدن کنید.



 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0