لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

10 ترفند طلایی برای تشخیص النگو نقره اصل از تقلبی

امروزه اغلب افراد سودجو، با استفاده از ترفندهای متفاوت، زیورآلات و النگو نقره تقلبی را جایگزین زیورآلات های نقره اصل کرده و به فروش می رسانند. متاسفانه تقریبا نیمی از افراد مختلفی که در این زمینه تجربه ای ندارند، با بی اطلاعی اقدام به خرید آن می نمایند: از این رو نه تنها از زیورآلات تقلبی برخوردار می گردند، بلکه براثر مواد اولیه ای که در تولید آن ها به کار رفته شده است، دچار انواع حساسیت ها می شوند. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعاتی در زمینه ی 10 ترفند طلایی به منظور تشخیص زیورآلات و النگو نقره اصل از تقلبی، در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم. پس برای کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:


10 ترفند طلایی جهت تشخیص زیورآلات و النگو نقره اصل از تقلبی:


برای تشخیص زیورآلات و النگو نقره از بدل، چند ترفند طلایی و مطمئن وجود دارد که در قسمت پائین به 10 مورد از نوع معتبر آن ها اشاره شده است:


1) استفاده از دستگاه سونوگرافی در تشخیص زیورآلات نقره اصل از تقلبی:


یکی از بهترین روش های موثر در تشخیص زیورآلات و النگو نقره اصل از تقلبی، استفاده از دستگاه سونو گرافی می باشد. از آنجایی که دستگاه سونوگرافی قادر به تشخیص زمان عبور صدا از اجسام مختلف است، میتوان سرعت عبور صدا و مدت زمان آن را در زیورآلات و النگو نقره محاسبه کرده و خالص بودن آن ها را با استفاده از این دستگاه، تشخیص داد.


2) استفاده از آب اکسیژنه جهت تشخیص زیورآلات نقره اصل از تقلبی:


برای تشخیص زیورآلات و النگو نقره اصل از تقلبی، استفاده از آب اکسیژنه راهکار مناسبی است؛ بدین گونه که ابتدا ظرف مناسبی را از آب اکسیژنه پر کرده و هریک از زیورآلات یا النگو نقره خود را درون آن قرار دهید. سپس حدود 10 الی 20 دقیقه صبر کنید تا شاهد واکنش پذیری آن شوید. در صورتی که حباب آب اکسیژنه دور زیورآلات و النگو نقره شما نقش بست، بدین معنا است که آن از فلز نقره اصل تولید شده است. بهتر است به منظور حفظ ظاهر زیورآلات و النگو نقره خود، پس از استفاده از ترفند آب اکسیژنه، آن را شست و شو داده و خشک کنید.(جهت خرید آنلاین النگو کلیک کنید)


3) توجه به اعداد حک شده روی سطح زیورآلات یا النگو نقره:


یکی از آسوده ترین راه ها به منظور تشخیص زیورآلات یا النگو نقره اصل از تقلبی، دقت به اعداد حک شده روی سطح آن ها می باشد؛ بدین معنا که مشاهده اعدادی همچون 999، 800، 925، 950 روی سطح زیور آلات یا النگو، نشان دهنده اصل بودن آن ها می باشد. همچنین یکی دیگر از نماد اصل بودن زیورآلات یا النگو نقره اصل، حک حروف انگلیسی (s)روی آن ها می باشد


4) استفاده از آهن ربا جهت تشخیص زیورآلات نقره اصل از تقلبی:


جالب است بدانید از آنجایی که زیورآلات یا النگو نقره اصل، از خاصیت پارا مغناطیسی برخوردار می باشند، توسط آهن ربا جذب نمی گردند. پس یکی از بهترین راه ها جهت تشخیص زیورآلات یا النگو نقره اصل از بدل، استفاده از ابزار آهن ربا است؛ بدین گونه که هر یک از زیورآلات خود را با آهن ربا تست کنید. در صورتی که جذب آهن ربا شد یا واکنش کم و بیشی از خود نشان داد، نشان دهنده ی این است که زیورآلات یا النگو نقره شما اصل نیست یا از میزان کمی فلز نقره برخوردار است.


5) استفاده از یخ جهت تشخیص زیورآلات نقره اصل از تقلبی:


از آنجایی که فلز نقره خاصیت رسانایی حرارتی دارد ، میتوان با استفاده از یک تکه یخ اصل بودن زیورآلات نقره خود را سنجید؛ بدین گونه که زیورآلات یا النگو نقره خود را روی تکه ای از یخ قرار دهید. سپس در صورتی که سرعت ذوب شدن یخ را مشاهده نمودید، نشان از اصل بودن زیورآلات یا النگو نقره شما است.


کلام آخر:


استفاده از روش های بالا، نقش موثری در تشخیص زیورآلات یا النگو نقره اصل از بدل دارد. اما لازم به ذکر است جهت خرید زیورآلات یا النگو نقره خود، نزد فروشگاه های معتبر در سرار کشور مراجعه نمائید تا از نوع با کیفیت آن ها برخوردار شوید. همچنین میتوانید با استفاده از خرید اینترنتی نقره علمدار، از بهتر زیورآلات یا النگو نقره بهره مند گردید؛
هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی تشخیص زیورآلات یا النگو نقره اصل از تقلبی، در اختیار شما بود. امیدواریم که با مطالعه ی آن ها اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد توجه شما دوستان عزیز واقع شده باشد. البته لازم به ذکر است این مقاله در این قسمت به پایان نمی رسد و در مقالات منتشر شده ی بعدی از وبسایت نقره علمدار، به ادامه آن خواهیم پرداخت. خواهشمندیم نظرات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت نقره علمدار در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، خدمات بهتر با کفییت بالاتری ارائه نمائیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله حقایق شنیدنی در مورد فلز طلا(قسمت اول) دیدن کنید.




 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0