نرخ روز یک گرم طلای 18 عیار: 3.757.000 تومان

لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

راهکار از بین بردن خش روی النگو نقره

النگو نقره از جلا و جذابیت بالایی برخوردار هستند که به عنوان نوعی زینت دهنده برای تمامی افراد به ویژه بانوان محسوب شده اند. همچنین جالب است بدانید استفاده از زیورآلاتی که فلز نقره در تولید آن ها به کار برده شده است، تاثیرات مثبتی در حفظ سلامتی بدن دارند که در علم پزشکی، به اثبات آن پرداخته شده است. اما اغلب افراد به دلیل اینکه پس از مدتی استفاده از النگو نقره و طلا، متوجه خش و خط های موجود روی سطح آن ها می شوند، نسبت به خرید دلسرد شده و اجتناب می نمایند. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعاتی در زمینه ی راهکارهای موثر جهت از بین بردن خش های النگو نقره، در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پس برای کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:


چند راهکار موثر جهت ازبین بردن خش های النگو نقره:


برای از بین بردن خش های موجود روی سطح النگو ، چند راهکار مفید وجود دارد که در قسمت پائین، به سه مورد از آنها اشاره شده است:


1) استفاده از دستمال پولیش:


دستمال پولیش، یکی از مواردی محسوب می گردد که برای از بین بردن خش های سطحی، مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین این نوع دستمال ها، تنها در فروشگاه های طلا و جواهر به فروش میرسد .. به منظور استفاده از پارچه پولیش جهت از بین بردن خط و خش های زیورآلات خود، باید ابتدا آن ها را تمیز نمائید.


طریقه استفاده از پولیش:


ابتدا باید ظرف مناسبی را انتخاب کرده و درون آن، آب و مایع ظرفشویی بریزید تا محلولی کف مانند حاصل شود. سپس پارچه ای نخی را آغشته به محلول کرده و روی سطح النگو خود بکشید. پس از آن زیورآلات خود را با آب سرد، آبکشی کرده و خشک کنید. در نهایت دستمال پولیش را روی سطح زیورآلات نقره بکشید .
نکته:
دقت کنید در صورتی که سنگ های زینتی در زیورآلات نقره ی شما مورد استفاده قرار گرفته است، از برخورد پارچه ی پولیش با آن ها جدا خودداری نمائید؛ زیرا آسیب جدی به آن ها وارد می نماید.(جهت خرید آنلاین النگو کلیک کنید)


2) استفاده از آب جوش:


برای استفاده از آب جوش به منظور از بین بردن خش و کدری النگو نقره، ابتدا ظرف مناسبی را انتخاب نمائید(ترجیحا ظرف مورد نظر مسی یا استیل باشد) سپس درون آن را آب جوش به همراه مایع ظرف شویی بریزید. النگو خود را درون آن با فاصله از هم قرار دهید. سپس ظرف را روی شعله ی گاز قرار داده و صبر کنید تا آب جوش بیاید. پس از جوش آمدن آب، النگو خود را در آورده و درون ظرف مناسبی دیگر که از آب جوش پر شده است قرار دهید. در نهایت با پارچه ای نخی آن را خشک کنید.

3) به کار بردن روش حرفه ای:


در صورت اینکه با خط و خش های فراوانی روی سطح زیورآلات خود روبه رو شدید، بهتر است نزد افراد با تجربه ای همچون نقره فروشان مراجعه کرده و از آن ها درخواست نمائید تا از روش های اصولی خود به منظور از بین خش های موجود روی النگو شما استفاده نمایند. بهتر است بدانید نقره فروشان با استفاده از دستگاه های پیشرفته ای که در اختیار دارند، میتوانند النگو بدون خط و خش با سطح صاف و صیقلی به شما تحویل دهند.

کلام آخر:


زیورآلاتی که دچار خط و خش می گردند، درخشندگی آن ها کاهش میابد از این رو بهتر است در صورت مشاهده ی هر خط و خشی روی سطح زیورآلات خود، جهت از بین بردن آن ها اقدام نمائید. همچنین بهتر است برای خرید النگو نقره ، نزد فروشگاه های معتبر مراجعه نمائید تا از نوع با کیفیت آن ها برخوردار شوید. پیشنهاد ما به شما جهت خرید آسان و مطمئن، استفاده از خرید اینترنتی وبسایت نقره علمدار است: زیرا در ساخت زیورآلات خود، از بهترین مواد درجه یک و با کیفیت استفاده می نماید. همچنین جز بهترین فروشگاه های فروش زیورآلات نقره ی با کیفیت در کشور نیز محسوب گردیده است. هدف ما از تهیه ی این مقاله دو قسمتی، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی دلایل ایجاد خش روی سطح زیورآلات و راهکار های از بین بردن آن، ها در اختیار شما بود. امیدواریم که با مطالعه ی آن ها، اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد توجه شما عزیزان واقع شده باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت نقره علمدار در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، سطح کیفیت مقالات منتشر شده ی بعدی را ارتقا بخشیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله 10 ترفند طلایی برای تشخیص النگو نقره اصل از تقلبی(قسمت دوم) دیدن کنید.




 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0