لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

معرفی 10 کشور برتر در زمینه تولید فلز نقره

یکی از فلزات گران بهایی که در زمینه های متفاوت همچون ساخت زیورآلات، علم پزشکی و... کاربرد دارد، نقره است. از آنجایی که زیورالات ساخته شده از این نوع فلز از درخشندگی و جذابیت بالایی برخوردار می باشد ، اغلب بانوان به ویژه دختران جوان را به خود مجذوب نموده است. جالب است بدانید برخی از کشور های جهان در استخراج و تولید این فلز گران بها، جز برترین ها محسوب شده اند که در ادامه به معرفی هریک از آن ها خواهیم پرداخت . اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعاتی در زمینه ی معرفی کشور های برتر در زمینه ی تولید نقره، در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. پس جهت کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:(جهت خرید النگو نقره کلیک کنید)


10 کشور های توید کننده فلز نقره در جهان:


تقریبا نیمی از کشور ها متفاوت در جهان از برتری بالایی در استخراج و تولید فلز نقره برخوردار هستند که در ادامه به معرفی برخی از آن ها خواهیم پرداخت:


کشور چین:


یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده نقره در جهان، چین می باشد که اغلب تولیدات آن، از استخراج فلزات دیگر همچون طلا، نیکل، قلع، مس، سرب، تنگستن و روی ، به عنوان نوعی محصول فرعی حاصل می گردد.


کشور استرالیا:


جالب است بدانید در سال 1883 میلادی اولین مخازن فلز نقره در شهر بروکن هیل ایجاد شده است که در کشور استرالیا واقع می باشد. همچنین امروزه شهر بروکن هیل به عنوان بزرگترین معدن نقره، روی و سرب در کشور استرالیا محسوب می گردد و موجب شده است این کشور، به عنوان بزرگترین استخراج کننده و تولید کننده فلز نقره در جهان شناخته شود.


کشور آرژانتین:


جالب است بدانید نام اصلی کشور آرژانتین، آرژانتم می باشد که براساس وجود فلز فراوان نقره در آن، نام گذاری شده است. امروزه فعالیت های گسترده ای در معدن های موجود این کشور، انجام می گردد که موجب شکوفایی آن در زمینه ی استخراج فلز نقره شده است.


کشور آمریکا:


لازم به ذکر است در کشور آمریکا، فعالیت مشترک سه معدن به طور همزمان در زمینه ی استخراج فلز نقره صورت می گیرد. در سال های اخیر، برخی از ایالت های این کشور همچون نوادا و آلاسکا، به عنوان بیشترین تولید کننده این فلز گران بها در کشور آمریکا محسوب شده اند.


کشور شیلی:


اسکوندیدا، نام معادنی در کشور شیلی است که به عنوان بزرگترین معدن فلز نقره محسوب شده اند و توسط شرکتی به نام bhp اداره می گردند. کشور شیلی علاوه بر فلز نقره، در تولید فلز مس هم نیز نقش مهمی را ایفا می نماید.


کشور بولیوی:


یکی از کشور های سابقه دار در زمینه ی تولید و استخراج فلز نقره، کشور بولیوی است. امروزه به منظور کشف و بهره برداری از معدن های نقره جات، پروژه های مختلفی در این کشور پیدا سازی می گردد.


کشور لهستان:


از دیگرکشورهایی که در زمینه ی تولید و استخراج فلز نقره فعالیت می کند، لهستان می باشد که امروزه میزان کارکرد آن در این زمینه، کاهش یافته است. یکی از شرکت های بزرگ کشور لهستان که علاوه بر نقره، در زمینه ی تولید و استخراج فلز های روی و مس فعالیت دارد، kghm polska miedz می باشد.


کشور پرو:


از بزرگترین معادن فلز نقره جهان میتوان به هوآرون، موروکوچا، امریکن سیلور و پایانکاتا می باشد که در کشور پرو است. همچنین از کشور های معتبر در زمینه ی استخراج و تولید فلز نقره ، بیر کریک ماینینگ، فورچونا سیلور ماینز و پان امریکن می باشند. جالب است بدانید استخراج فلز نقره در کشور پرو، از میزان بالایی نسبت به دیگر کشور ها برخوردار است.


کشور روسیه:


کشور روسیه همچون چین، از طریق معادن فلزات دیگر، به نقره های زیادی دست می یابد. یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده فلز نقره در روسیه، روسی نوریلسک نیکل است. لازم به ذکر است شرکت روسی نوریلسک نیکل علاوه بر تولید فلز نقره، در زمینه ی تولیدات فلزهای دیگر همچون نیکل، پالادیم ، پلاتین و مس، به عنوان بزرگترین کمپانی در جهان شناخته شده است.


کشور مکزیک:


از دیگر کشورهایی که به عنوان اولین تولید کننده فلز نقره در جهان معروف شده است، مکزیک می باشد. فعالیت این کشور در زمینه ی تولید نقره، از 500 سال پیش شروع شده و به عنوان بزرگترین صادر کننده ی این فلز، در جهان شناخته شده است. تولید فلز نقره در مکزیک، از میزان بالایی برخوردار است که همین امر موجب شده است، جز اولین تولیدکننده های این فلز در جهان محسوب گردد.


کلام آخر:
تولید فلز نقره از سود بالایی برخوردار می باشد؛ زیرا اغلب افراد جهان از محصولات آن همچون ظروف نقره، زیورآلات و النگو نقره، ابزار پزشکی و... به طور شگفت انگیزی استقبال می نمایند که همین امر موجب، افزایش درخواست این نوع فلز از سوی دیگر کشور های همسایه شده است. بنابراین تقریبا نیمی از کشورهای جهان به استخراج و تولید این فلز گران بها پرداخته اند. همچنین اغلب کشورهای دیگر تصمیم گرفتند در این عرصه فعالیت کرده و کسب و کار خود را رونق دهند تا از سود بالای آن بهره مند شوند. هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، پرداختن به اطلاعاتی در زمینه ی معرفی 10 کشور تولید کننده فلز گران بهای نقره در جهان بود؛ امیدواریم که با مطالعه ی آن ها، اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد توجه شما دوستان عزیز واقع شده باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت نقره علمدار، به منظور ارائه خدمات بهتر با کیفیت بالاتر در اختیار ما قرار دهید.

پیشنهاد میکنیم از مقاله تفاوت زیورآلات نقره و پلاتین در چیست؟ دیدن کنید.



 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0