لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

آشنایی با خاصیت درمانی فلز طلا و نقره

امروزه به دلیل افزایش طرفداران اکسسوری طلا و نقره، میزان تنوع آن ها افزایش پیدا کرده است؛ بدین صورت که استفاده از اکسسوری طلا و نقره همچون النگو، میتواند تاثیر بسزایی در حال خوب افراد به ویژه بانوان داشته باشد. همچنین استفاده از هریک از زیورآلات، نقش مهمی در زمینه ی زینت دهی و افزایش جذابیت فرد ایفا می نماید. بیش از نیمی از بانوان علاقه خاصی به زیورآلات طلا و نقره دارند؛ بنابراین حداقل از یک نوع آن ها مثل النگو طلا یا النگو نقره استفاده می کنند.(جهت مشاهده النگو طلا کلیک کنید) جالب است بدانید زیورآلات فلز نقره و فلز طلا علاوه بر زینت دهی، تاثیر فراوانی برای درمان برخی از بیماری ها و حفظ سلامت فرد دارد که در ادامه به این مقوله خواهیم پرداخت. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعاتی در زمینه ی درمان بیماری با فلز طلا و نقره و حفظ سلامت بدن توسط آن ها، در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم. پس جهت کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:


4 خواص بی نظیر فلز طلا و نقره برای درمان بیماری:


جالب است بدانید امروزه براساس تحقیقات علمی، به این نکته پی برده اند که فلز طلا و نقره تاثیر بسزایی برای درمان برخی از بیماری ها دارد و میتواند جهت حفظ سلامت افراد مفید واقع شود. از خواص شگفت این دو فلز گران بها، عبارتند از:


• تسکین و بهبود بیماری آرتروز:


جالب است بدانید براساس تحقیقات پزشکی، فلز طلا و زیورآلات تولید شده از آن همچون النگو، تاثیر بسزایی در زمینه ی بهبود و تسکین دردهای آرتروزی داری. همچنین فلز نقره و زیورآلات آن همچون النگو، به دلیل اینکه از خواص درمانی مشابه ای با فلز طلا برخوردار هستند، میتوانند در این زمینه نقش مهمی را ایفا نمایند. بنابراین توصیه می گردد افرادی که مبتلا به بیماری آرتروز هستند، برای تسکین دردهای مربوط به آن از نوعی زیورآلات نقره یا طلا استفاده نمایند.


• بهبود و درمان زخم:


لازم به ذکر است فلز طلا و نقره، نوعی آلیاژ آرامبخش محسوب می گردند که تاثیر بسزایی در زمینه ی تامین آرامش رگ های خونی دارند و جریان آن را آزاد تر می نماید بهتر است بدانید افزایش گردش خون تاثیر بسزایی در تنظیم میزان اکسیژن بدن و بهبود عملکرد های آن دارد. بنابراین استفاده از زیورآلات فلز طلا و نقره همچون النگو میتواند حتی در درمان و ترمیم زخم های بدن هم تاثیر گذار باشد. همچنین از میزان عفونت بدن نیز میکاهد.(جهت خرید النگو نقره کلیک کنید)


• متعادل سازی دمای بدن:


فلزات گرانبهای طلا و نقره میتواند در زمینه ی تنظیم و متعادل سازی دمای بدن تاثیر گذار باشد. لازم به ذکر است تنظیم بودن دمای بدن، میتواند نقش مهمی در زمینه ی تقویت عملکرد سیستم ایمنی بدن داشته باشد. بنابراین تمامی افراد به ویژه کسانی که دچار تعرق شبانه، لرز و گرفتگی عضلات می شوند، الزامیست از زیورآلات طلا و نقره همچون النگو استفاده نمایند.


• درمان و بهبود بیماری های پوستی:


از زمان قدیم تا کنون برای بهبود و درمان بیماری و عفونت های پوستی، از آلیاژ نقره و طلا استفاده میشده و باتوجه به پیشرفت علم پزشکی، هنوز هم استفاده از فلز طلا و نقره برای درمان مشکلات پوستی، بی تاثیر نیست. جالب است بدانید امروزه از فلز طلا و نقره در انواع لوازم آرایشی بهداشتی استفاده می نمایند تا افراد از خواص بی نظیر آن ها بهره مند شوند. بنابراین بانوان میتوانند با استفاده از اکسسوری های طلا و نقره همچون النگو، باعث برخورد آلیاژ آن ها با پوست بدنشان شوند و از تاثیرات مثبت آن ها برخوردار شوند.


کلام آخر:


بهتر است تمامی افراد به ویژه بانوان، از نوعی زیورآلات نقره یا طلا استفاده نمایند تا علاوه بر زینت دهی به خود، از تاثیرات آن ها در حفظ سلامت و درمان برخی از بیماری ها برخوردار شوند. انتخاب النگو طلا یا النگو نقره، بهترین گزینه برای بانوان خانه دار محسوب می گردد؛ زیرا میتوان با استفاده از آن ها هر نوع فعالیت خانه را انجام داد و نیاز به بیرون آوردن مکرر آن ها جهت پیشگیری از آسیب دیدنشان نیست. بهتر است برای خرید زیورآلات نقره خود، از وبسایت اینترنتی نقره علمدار استفاده نمائید؛ زیرا این فروشگاه برای تولید اکسسوری های خود، از فلز نقره خالص استفاده می نماید که موجب حفظ خواص آن می گردد. هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی خواص زیورآلات ساخته شده از فلز گران بهای نقره و طلا برای درمان برخی از بیماری ها بود؛ امیدواریم که با مطالعه ی آن ، اطلاعات مفیدی را به دست آورید و مورد استقبال شما کاربران گرامی واقع گردد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت نقره علمدار در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، خدمات بهتر با کیفیت بالاتر عرصه نمائیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله آشنایی با روش انتخاب زیورآلات برای هدیه دیدن کنید.



 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0