لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

مقایسه زیورآلات پلاتین و طلا سفید (قسمت دوم)

همانطور که در مقالات قبل بیان کردیم، تقریبا اغلب بانوان از اکسسوری و زیورآلاتی خرید می نمایند که در مدت زمان طولانی استفاده نمایند. بنابراین اغلب طلا فروشان، پیشنهاد زیورآلات و النگو پلاتین را به آن ها می دهند. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، به ادامه ی محتوای مقالات انتشار یافته ی قبل بپردازیم و اطلاعاتی در زمینه ی تفاوت زیورآلات و النگو طلا سفید و اکسسوری پلاتین در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم. پس جهت کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:



5 تفاوت زیورآلات طلاسفید و پلاتین:

• حساسیت زایی:


از دیگر مزایای زیورآلات و النگو پلاتین در مقایسه با اکسسوری های طلا سفید، خاصیت ضد حساسیت آن ها است؛ بدین صورت که افراد با استفاده از اکسسوری های آن دچار حساسیت هایی از قبیل خارش ، سوزش، جوش و... نمی شوند. جالب است بدانید یکی از مهمترین دلایلی که موجب حساسیت زایی زیورآلات و النگو ها می شود، وجود فلز نیکل در مواد اولیه ی آن ها است. میزان نیکل موجود در زیورآلات والنگو پلاتین در مقایسه با اکسسوری های طلا سفید، مقدار ناچیزی است؛ از این رو میزان حساسیت زایی آن صفر می باشد. البته لازم به ذکر است استفاده از روکش رودیوم برای زیورآلات و النگو طلا، مانع از تماس برخورد نیکل به پوست بدن می گردد. اما با این حال، ممکن است براثر ازبین رفتن روکش رودیوم ناشی از تماس با آب یا مواد شیمیایی دیگر، باعث برخورد نیکل با پوست گردد و حساسیت ایجاد نماید. برخی تولید کنندگان با تجربه هنگام تولید زیورآلات و النگو طلا سفید، از فلزات دیگر جایگزین نیکل می نمایند تا میزان حساسیت زایی آن را به صفر برسانند.


• میزان هزینه:


جالب است بدانید زیورآلات و النگو پلاتین به دلیل مزایای زیادی که دارند، از قیمت بالاتری برخوردار هستند. بنابراین افرادی که قصد دارند هر چند مدت یکبار زیورآلات و النگو خود را تغییر دهند، باید بدانند که پلاتین گزینه ی مناسبی برای آن ها نیست؛ زیرا هنگام خرید، هزینه ی بالایی را باید برای آن ها پرداخت نمایند و در صورتی که تصمیم به تعویض نمایند، میزان کاهش قیمت آن نسبت به اکسسوری و النگو طلا سفید بیشتر است.


• تفاوت وزن:


بهتر است بدانید زیورآلات و اکسسوری های پلاتین در مقایسه با طلا سفید، از وزن سنگین تری برخوردار هستندکه همین امر، یکی از دلایلی محسوب می شود که قیمت آن را افزایش می نماید. بنابراین افرادی که قصد استفاده از زیورآلات و النگو خود را به صورت روزانه دارند، بهتر است از اکسسوری های طلا سفید استفاده نمایند.

کلام آخر:
بانوانی که هزینه ی کافی برای پرداخت زیورآلات و النگو طلا سفید یا پلاتین را ندارند، میتوانند اکسسوری های نقره را جایگزین آن ها نمایند. زیورآلات و النگو نقره علاوه بر درخشندگی و زینت دهی بالایی که دارند، از هزینه ی مناسبی برخوردار بوده و تنوع بالاتری دارند. بنابراین بانوانی که علاقه مند به اکسسوری های متنوع هستند، میتوانند هرچند مدت یکبار اقدام به خرید زیورآلات و النگو نقره نمایند. یکی از بهترین وبسایت های اینترنتی که دارای انواع زیورآلات و النگو نقره ی متنوع می باشد، نقره علمدار است. کسانی که قصد خرید آسان و متنوع دارند، میتوانند از وبسایت اینترنتی نقره علمدار استفاده نمایند و از اکسسوری های با کیفیت و درجه یک برخوردار شوند. هدف ما از تهیه ی این مقاله دو قسمتی، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی ذکر تفاوت اکسسوری های طلا سفید و پلاتین بود؛ امیدواریم که با مطالعه ی آن ها، اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد استقبال شما کاربران گرامی قرار گرفته باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت نقره علمدار در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، خدمات بهتر با کیفیت بالاتر ارائه نمائیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله خواص درمانی نقره-دکتر نقره(قسمت اول) دیدن کنید.






 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 



تعداد نظرات : 0