لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

چگونه النگو نقره خود را تمیز و براق کنیم؟(قسمت اول)

سیاه و کدر شدن زیورآلات و النگو نقره یکی از معضلات و مشکلاتی است که اکثر بانوان با آن روبرو هستند و نمی دانند برای رفع آن باید چه اقدامی انجام دهند و همین امر موجب نگرانی آنها می شود. اما خوشبختانه اصلا جای نگرانی نیست چرا که این تغییر رنگ و سیاهی بصورت دائمی نمی باشد و می توانید با استفاده از روش های متعدد آنها را مانند روز اول درخشان و براق نمایید.(جهت خرید اینترنتی النگو کلیک کنید)
دراین مقاله می خواهیم با ارائه راهکارهایی ساده و خلاقانه به بانوان عزیز در تمیز و درخشان کردن النگوهای نقره خود کمک کنیم؛ پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید:



نحوه براق کردن النگو نقره:



1- براق کردن النگو نقره با ورقه آلومینیومی


یکی از بهترین راهکارها برای براق کردن النگو نقره کدر شده استفاده از ورق آلومینیوم می باشد. برای استفاده از این روش کافی است 1 لیتر آب 1 قاشق غذاخوری جوش شیرین و قسمتی از ورق آلومینیوم را درون ظرفی ریخته و اجازه دهید تا بجوشد. سپس به مدت ده دقیقه النگو نقره را درون آن بیاندازید و بعد آن را خارج نمایید.
درصورتی که همچنان شاهد کدر بودن النگو خود بودید، یک چهارم فنجان جوش شیرین را با 2 قاشق غذاخوری آب مخلوط کرده تا یک خمیر غلیظ بدست آید سپس با استفاده از یک اسفنج مرطوب مواد را بر روی النگو نقره خود بمالید تا براق شود و در انتها آن را بشویید و خشک نمایید.


2- براق کردن النگو نققره با پودر لباسشویی


در این روش کافی است درون یک کاسه ورق آلومینیوم قرار دهید و بعد آن را با آب داغ پر کنید و 1 قاشق غذاخوری پودر ماشین لباسشویی به آن بیافزایید سپس النگو خود را درون آن قرار دهید و پس از گذشت 1 دقیقه آن را با آب بشویید و در مجاورت هوا خشک نمایید.(جهت خرید النگو یزد کلیک کنید)


3- براق کردن النگو نقره با سسگوجه فرنگی


در این روش باید مقداری از سس کچاب را بر روی دستمالی تمیز بریزید سپس به آرامی بر روی نواحی تیره النگو نقره بمالید.
درصورتی که با استفاده از این روش شاهد درخشان شدن النگو خود نبودید اجازه دهید سس به مدت 5 دقیقه برروی آن باقی بماند سپس آن را با استفاده از یک دستمال تمیز نمایید.


4- براق کردن النگو نقره با آرد ذرت


برای تمیز کردن النگو نقره با استفاده از این راهکار، ابتدا باید آرد ذرت را با آب مخلوط نمایید تا خمیر شود سپس با استفاده از دستمال مرطوب خمیر بدست آمده را بر روی نقره بمالید و صبر کنید تا خشک شود سپس با استفاده از باند یا حوله آن را تمیز کنید.
نکته: در این روش می توانید کرم یا خامه ی تاتار را جایگزین آرد ذرت نمایید.


5- براق کردن النگو نقره با مایع ضدعفونی کننده دست


استفاده از ضدعفونی کننده های دست علاوه بر اینکه موجب از بین رفتن میکروب ها می شود می توان از آنها برای تمیز کردن النگو نقره نیز استفاده نمود. برای استفاده از این روش تنها کافی است چند قطره از ضدعفونی کننده را روی دستمالی تمیز و نرم بریزید و بلافاصله آن را بر روی نواحی کدر و سیاه بمالید.(جهت مشاهده النگو طلا کلیک کنید)


کلام آخر


در مطالب بالا به روش های خلاقانه ای برای تمیز و براق کردن النگو های نقره پرداخیتم تا در این زمینه به بانوان عزیزمان کمکی کرده باشیم. در آینده مقالات بیشتری در اینئ زمینه تهیه و در اختیار شما خوانندگان محترم قرار خواهیم داد.
خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه تمامی مقالات منتشر شده از وب سایت نقره علمدار با ما درمیان بگذارید تا با بهره مند شدن از آنها بتوانیم خدمات و مقالات ارزشمند تری را در اختیارتان قرار دهیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله قسمت دوم چگونه النگو نقره خود را تمیز کنیم؟ دیدن فرمایید



 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0