لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

تعیین سایز دستبند و النگو

راهنمای کامل تعیین سایز استاندارد دستبند و النگو

پیدا کردن سایز دستبند و النگو کار بسیار ساده‌ای است که در چند روش برای شما توضیح خواهیم داد. برای آن‌که بتوانید سایز دستبند و النگو خود را تعیین کنید به لوازمی نیاز دارید. خط‌کش، متر انعطاف پذیر، کاغذ، خودکار. با داشتن این چهار وسیله، دیگر به هیچ چیزی نیاز ندارید. پس دست به کار می‌شویم. اگر تمامی مراحل را مانند دستورالعمل انجام دهید، بهترین نتیجه را خواهید گرفت. دانستن سایز النگو و دستبند برای انجام خرید اینترنتی بسیار لازم است. پس با هم شروع به یادگیری می‌کنیم.

تعیین سایز استاندارد دستبند از روی دست

برای انجام این کار به دو روش می‌توانیم عمل کنیم:

  • در روش اول یک متر قابل انعطاف را گرفته و دور مچ دست خود می‌پیچیم. این عمل را دقیقا در قسمتی از مچ که دستبندمان قرار می‌گیرد انجام می‌دهیم.
  • در شیوه دوم یک کاغذ را در همان قسمت مچ دست قرار داده تا به طور کامل دور مچ شما را بگیرد. نقطه‌ای که دو سر کاغذ روی هم قرار می‌گیرند را علامت زده و با کمک متر یا خط‌کش اندازه می‌گیریم.

تعیین سایز دستبند کودکان

این جدول به صورت یک پیش فرض تنظیم شده است و کودکانی از ۶ ماه تا ۱۲ سال را پوشش می‌دهد. اما باید توجه کنید که این سایزها و اندازه‌ها به صورت دقیق نیستند و استفاده از روش‌های بالا نتیجه بسیار بهتری را برای شما ایجاد می‌کند.

جدول تعیین سایز دستبند کودکان

با داشتن اطلاعات کامل درباره چگونگی تعیین سایز انواع دستبند و النگو می‌توانید اقدام به خرید دستبند نمایید. استفاده از سایت‌های اینترنتی مانند فروشگاه اینترنتی علمدار یزد، آسان‌ترین راه برای خرید نقره در کمترین زمان است.