لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

7 دلیل قانع کننده برای خرید و استفاده ازجواهرات و النگو نقره

امروزه از فلز نقره برای ساختن جواهرات لوکس و خاص نظیر النگو نقره، بسیار استفاده می شود. زیرا فلز نقره بسیار نرم و چکش خوار است. همچنین از کیفیت بالا و عمر طولانی مدتی برخوردار می باشند. جواهرات و النگوهایی که از فلز نقره ساخته می شوند بسیار خاص و زیبا هستند همچنین از طرفداران بسیاری برخوردارند.در این مقاله قصد دارد با بیان 7 دلیل، به شما عزیزان توضیح دهد که چرا باید از جواهرات و انگوهای نقره خریداری و استفاده کنید..


دلایل خرید و استفاده از النگو نقره:


1-   خاصیت درمانی النگو نقره:


زیورآلات ساخته شده با استفاده از فلز نقره علاوه بر جذابیت و زیبایی، از خواص درمانی نیز برخوردار هستند. به عنوان خواص درمانی فلز نقره می توان به خاصیت ضد عفونی کنندگی و از بین بردن میکروب ها اشاره کرد. همچنین استفاده از النگو نقره موجب افزایش تمرکز، افزایش انرژی بدن، ایجاد حس آرامش، درمان افسردگی و ... می شود.


2- تنوع بسیار النگو نقره:


نقره فلزی نرم است و ذوب کردن و قالب گیری آن بسیار آسان می باشد. همچنین نسبت به طلا ارزان تر است بنابراین طرفداران بیشتری دارد که این امر موجب فروش بیشتر آن می شود. به همین دلیل النگو نقره نسبت به النگو طلا ، از مدل های متنوع تری برخوردار است. بنابراین شما بانوان عزیز دارای هرنوع سلیقه ای که باشید می توانید از بهترین مدل های النگو نقره، نقره علمدار بهره مند شوید.(جهت خرید اینترنتی النگو نقرهخرید اینترنتی النگو نقره کلیک کنید)


3-  قیمت مناسب النگو نقره:


امروزه با توجه به افزایش بسیار زیاد قیمت طلا، خرید آن اصلا به صرفه نیست. به همین دلیل توصیه ما به شما عزیزان خرید نقره و استفاده از آن است. زیرا شما عزیزان می توانید خرید یک النگو طلا بسیار سبک و کم وزن را جایگزین چندین النگو نقره با قیمت کمتر کنید. همچنین النگو نقره از تنوع بیشتری برخوردار است.


4- خاصیت ضد حساسیت النگو نقره:


بعضی از فلزات نظیر برنج، نیکل یا انواع بدلیجات باعث ایجاد حساست های پوستی می شوند. درصورتی که فلز نقره این چنین نیست. زیرا النگو نقره با کیفیت، عاری از فلزات آلرژی زا هستند بنابراین برای پوست، مشکلی ایجاد نمی کنند. بنابراین به افرادی که به دلیل حساسیت های پوستی نمی توانند از النگوهای بدلیجات استفاده کنند توصیه می کنیم از النگو نقره استفاده کنند.)جهت مشاهده النگو طلا کلیک کنید)


5- عمر طولانی مدت النگو نقره:


اگر از دو فلز طلا و نقره بدرستی محافظت شود به مدت طولانی عمر می کنند. البته راه های نگهداری کردن از این دوفلز متفاوت است. نقره علمدار قبلا دراین زمینه مقاله ای منتشر کرده است که توصیه می کنیم حتما آن را مطالعه کنید. مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که نباید زیورآلات و النگو نقره را از هر مکانی خریداری کنید بلکه توصیه ما برای خرید به شما عزیزان مراجعه به فروشگاه ها و سایت های معتبر در این زمینه است.


6- تطبیق پذیری باورنکردنی النگو نقره:


جواهرات و النگوهای نقره برای هرنوع مهمونی و مجلسی نظیر مراسمات رسمی، اسپورت و ... مناسب هستند. همچنین می توانید آنها را با هرنوع تیپ و استایلی به راحتی ست کنید.


7- نگهداری آسان النگو نقره:


مهمترین نکته درمورد النگوهای نقره این است که اگر از آنها زیاد استفاده کنیم همانند النگوهای بدل، دچار تغییر رنگ نمی شوند همچنین تیره و کدر نمی شوند و عمر طولانی تری می کنند. ضمنا اگر پس از گذشت مدت طولانی شاهد تغییر رنگ یا کدر شدن رنگ آنها بودید اصلا جای نگرانی نیست. زیرا برای برگرداندن رنگ اولیه و اصلی آن، راه ها و روش های بسیاری وجود دارد که حتما در مقالات بعدی به آنها می پردازیم.



درمقاله فوق با ذکر 7 دلیل،  توضیح دادیم که چرا بهتر است جواهرات و النگوهای نقره را جایگزین جواهرات و النگو های طلا بکنید. امیدواریم که این مقاله مورد مطالعه و توجه شما عزیزان قرار بگیرد. خوشحال می شویم از اینکه نظرات و پیشنهادات خود را درباره سایت و مقالات نقره علمدار با ما درمیان بگذارید.

پیشنهاد میکنیم از مقاله مزایای النگو طلا برای سلامت پوست ، دیدن فرمایید.





 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0