لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

راهنمای خرید النگو طلا

النگو و بازوبند جزو نخستین زیورآلات و جواهرات ساخته شده به دست بشر می باشند و همچنین از جمله ی کهن ترین و ابتدایی ترین نوع زیور آلاتی هستند که در زمان مصر باستان زینت بخش دست زنان و دختران جوان بوده اند.(جهت خرید اینترنتی النگو کلیک کنید)جنس این زیور آلات عمدتا از فلز مس، نقره و طلا می باشد.النگو طلا جزو دوست داشتنی ترین زیورآلاتی است که بانوان در تمام سنین از آن استفاده می کنند.
در ادامه این مقاله قصد داریم به نکات مهمی در خصوص خرید النگوی طلا بپردازیم بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتری تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.



نکاتی که هنگام خرید النگو طلا باید به آنها توجه کنید عبارتند از:


 قبل از خرید النگو ابتدا باید سایز مچ دست خود را بدانید سپس اقدام به خرید نمایید.
 اگر سفید پوست هستید توصیه می شود از النگوی طلای سفید یا النگو نقره استفاده نمایید تا زیبایی و جلوه پوست شما افزایش یابد.
 درصورتی که پوست گندمی دارید توصیه می شود از النگوی طلای زرد یا النگوی نقره با آبکاری طلای زرد استفاده نمایید.
 چنانچه رنگ پوست شما برنزه یا تیره است النگو های طلایی رنگ بسیار انتخاب مناسب تری می باشند.
در هنگام خرید به اندازه النگو دقت کنید. سایز النگو نباید آنقدر بزرگ باشد که مدام در حال لغزش باشد و نباید چنان تنگ باشد که باعث زخمی شدن دست گردد.
 چنانچه دست ‌چاقی دارید باید از النگویی استفاده نمایید که کیپ دست نباشد چرا که النگو تنگ باعث چاق تر دیده شدن دست می باشد.


چرا افراد النگوی طلا خریداری می کنند؟


بعضی از افراد علاقه خاصی به جواهرات و النگوهای طلا ندارند و هدف آنها از خرید طلا تنها استفاده در برخی مراسمات می باشد اما بعضی دیگر به زیورآلات و النگو علاقه بسیار زیادی دارند و در اغلب مواقع از آها استقاده می کنند.
به چنین افرادی توصیه می شود که از النگوهای باریک استفاده نکنند چرا که در کارهای روزانه دچار آسیب و شکستگی خواهند شد.

نکات مهم خرید النگو برای کودکان:


کودکان در سن رشد هستند بنابراین النگو خریداری شده برای آنها نباید به قدری کوچک باشد که مجبور باشید آن را مرتب تعویض نمایید. همچنین نباید به قدری بزرگ باشد که به راحتی از دست آنها خارج گردد چرا که این امر موجب گم شدن آن نیز می شود.(جهت مشاهده النگو یزد کلیک کنید)


کلام آخر


در مقاله فوق به نکات مهمی در زمینه خرید النگوی طلا پرداختیم که امیدواریم مورد توجه و استفاده شما عزیزان قرار گرفته باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه تمامی مقالات منتشر شده از وب سایت نقره علمدار با ما درمیان بگذارید تا با بهره مند شدن از آنها بتوانیم خدمات بهتری را به شا عزیزان ارائه دهیم.



 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0