لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

نحوه تعیین سایز النگو به وسیله ی قطر داخلی آن

یکی از مهمترین نکاتی که باید در خرید النگو به آن توجه نمود، سایز  النگو است. تقریبا نیمی از افراد سایز النگو طلا و نقره ی خود را نمی دانند و هنگام تعویض یا اضافه نمودن به آن، دچار سردرگمی میشوند. البته لازم به ذکر است که شما می توانید با مراجعه به طلافروشان یا نقره فروشان متخصص در این زمینه کمک بگیرید و سایز دقیق النگوی خود را به دست آورید! اما برخی افراد تمایل دارند در منزل و با کمک برخی ابزار همچون متر، سایز النگو خود را به دست آورند. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعاتی در زمینه ی آموزش به دست آوردن سایز النگو به وسیله ی متر، در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پس برای کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:


برای به دست آوردن سایز النگو، کافی است ابتدا با استفاده از یک خط کش یا متر انعطاف پذیر، قطر داخلی آن را  اندازه گیری نمائید.( لازم به ذکر است برای اندازه گیری سایز النگو، از قسمت میلی متر خط کش یا متر استفاده نموده و برحسب آن، اندازه ی قطر داخلی را به دست آورید. ) سپس با توجه به اندازه ی قطر داخلی النگو و به کمک جدول زیر، سایز آن را به دست آورید.

سایز النگو قطر داخلی النگو
سایز پنج 67 میلی متر
سایز چهار 64 میلی متر
سایز سه 61 میلی متر
سایز دو 58 میلی متر
سایز یک 55 میلی متر
سایز صفر 52 میلی متر

کلام آخر:
به دست آوردن سایز النگو، کار ساده ای است اما برای اطمینان از صحت آن، بهتر است نزد افراد با تجربه در این زمینه همچون طلا فروشان یا نقره فروشان بروید. همچنین می توانید با کمک سایز النگو خود، دستبند مناسب سایز دست خود را خریداری نمائید. البته لازم به ذکر است از طریق مراجعه به وبسایت های خرید اینترنتی النگو همچون وبسایت نقره علمدار، می توانید با کارشناسان مربوطه در زمینه هایی همچون به دست آوردن سایز النگو خود مشورت کنید. همچنین می توانید برای خرید مطمئن، از طریق خرید اینترنتی از وبسایت نقره علمدار، اقدام نمائید. هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی آموزش به دست آوردن سایز النگو به وسیله ی قطر آن در اختیار شما عزیزان بود. امیدواریم که با مطالعه ی آن اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت نقره علمدار در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، سطح کیفیت مقالات بعدی را افزایش دهیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله تضمین رنگ النگو و زیورآلات نقره علمدار دیدن کنید.



 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0