لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

آشنایی با انواع النگو های طلا براساس شکل (قسمت اول)

النگو طلا، یکی از بهترین نوع زیورآلات برای بانوان می باشد که علاوه بر زینت دادن به آن ها، نوعی سرمایه و پس انداز نیز محسوب می گردد. همچنین استفاده از آن، تاثیر زیادی در حفظ سلامتی و پوست دارد. النگو طلا ، دارای انواع و اقسام مختلفی می باشد و بانوان باید براساس رنگ پوست، چاقی و لاغری مچ دست خودو...یکی از مدل های آن را انتخاب نمایند. البته لازم به ذکر است که می توانند از ترکیب مدل های مختلف آن استفاده کنند. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعاتی در زمینه ی معرفی مدل های النگو طلا، در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پس برای کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:



آشنایی با انواع النگو طلا:


النگو طلا از نظر شکل، ظاهر و عیار، دارای انواع مختلفی می باشد که در قسمت پایین، به برخی از آن ها اشاره شده است:




النگو طلا شش ضلعی:


یکی از النگو های طلایی که در ساخت آن از عیار 18 استفاده می کنند، النگو طلا شش ضلعی می باشد. همچنین برای ساخت این نوع النگو، از طرح های ساده استفاده می نمایند . از آنجایی که شکل بیرون آن به شکل شش ضلعی می باشد، نام النگو طلا شش ضلعی به آن تعلق گرفت. بهتر است بدانید تقریبا اغلب النگوهای شش ضلعی را با رنگ سفید تولید می نمایند تا درخشندگی و جلای آن، افزایش یابد. همچنین در ساخت النگو طلا شش ضلعی از نگین های برلیان در آن ، به کار برده می شود.


النگو طلا پهن :



النگوطلا پهن که نام دیگر آن تک پوش می باشد، با استفاده از دو رنگ زرد و سفید تولید می شود. همچنین ضخامت این نوع النگو، بیش از 2سانتی متر است؛ از این رو به آن، نام النگو طلای پهن یا تک پوش تعلق گرفت. از آنجایی که این نوع النگو ضخامت زیادی نسبت به دیگر النگوها دارد، کمتر در معرض آسیب همچون شکستگی و خمیدگی قرار می گیرد. تقریبا نیمی از بانوان از این نوع النگو، به صورت تک استفاده می نمایند.

النگو طلا اماراتی :





یکی از بهترین نوع النگو های طلا که در ایران از طرفداران زیادی برخوردار است، النگو طلا اماراتی می باشد. این نوع النگو در مقایسه با النگوهای دیگر، دارای وزن و استحکام بیشتری است. همچنین النگو طلا اماراتی را به صورت طرح دار با تراش های ظریف و زیبا، تولید می نمایند. اگر قصد دارید از النگو طلای خود به صورت روزانه استفاده نمائید، النگو طلا اماراتی بهترین گزینه برای شما است. همچنین میتوان به النگو طلا اماراتی، به عنوان نوعی سرمایه نگاه کرد.


النگو طلا عربی :






النگو طلا عربی و النگو طلا اماراتی از همه نظر، مشابه به هم می باشند. همچنین النگو طلا عربی ، از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار بوده و میتوان از آن، به عنوان النگو طلا روزانه استفاده کرد.


النگو طلا گندمی :





به النگو طلایی که با قطر و اشکال مختلفی تولید شده و طرح خوشه های گندم یا گندم به آن داده شده است، النگو طلا گندمی می گویند. از این نوع النگو هم ، میتوان به صورت روزانه استفاده کرد.


کلام آخر:


خرید النگو طلا به دلیل اینکه دارای انواع مختلفی می باشد، انتخاب سختی است؛ زیرا اکثر آن ها دارای طرح های زیبای مختلفی بوده و دارای جلا و جذابیت خاص خود هستند. پیشنهاد ما به شما برای خرید آسان و مطمئن، استفاده از خرید اینترنتی النگو از طریق وبسایت نقره علمدار است؛ زیرا علاوه بر مشاوره دادن در این زمینه ، به شما کمک می کنند تا انتخاب خوبی را تجربه نموده و احساس پیشمانی نکنید. هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی معرفی انواع مختلف النگوهای طلا، در اختیار شما عزیزان بود . البته لازم به ذکر است که این مقاله همینجا به پایان نمی رسد و در مقاله بعدی، به ادامه ی آن در این زمینه نیزخواهیم پرداخت. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت نقره علمدار در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، سطح کیفیت مقالات منتشر شده ی بعدی را ارتقا بخشیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله دلایل شکستن النگو نقره چیست؟ دیدن کنید



 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0