لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

دلایل شکستن النگو نقره چیست؟

النگو نقره، یکی از بهترین زیورآلاتی محسوب می شود که طرفداران زیادی به خود جذب کرده اند. زیرا علاوه بر هزینه ی مناسب آن، موجب افزایش درخشندگی و و جلای دست می گردد. یکی از مهمترین معضلات استفاده از النگو ، شکستن آن است. همچنین ممکن است برخی از بانوان، به علت ترس شکستن النگو نقره ، زیبایی و خاصیت آن را نادیده گرفته و از خرید آن اجتناب نمایند. بهتر است بدانید شکستن النگو نقره ، ممکن است براساس دلایل مختلفی اتفاق بیوفتد. همچنین استفاده از مواد اولیه در تولید ، نقش موثری در شکستن النگو دارد؛ به گونه ای که اگر از مواد اولیه ی بی کیفیت و درجه ی پائین استفاده شود، موجب کاهش استحکام و مقاوت النگو می شود. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعاتی درزمینه ی دلایل شکستن النگو نقره بپردازیم. پس برای کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:


مهمترین دلایل شکستن و خمیدگی النگو نقره:


استفاده از النگو، یکی از عواملی است که در زینت دادن به بانوان، نقش موثری دارد. اما متاسفانه برخی از آن ها، پس از مدتی استفاده از النگو، متوجه خمیدگی، ترک برداشتن یا شکستن النگوی خود می شوند که این امر، موجب دلسرد شدن آن ها نسبت به این اکسسوری می گردد. شکستن یا خمیدگی النگو نقره، ممکن است براساس دلایل مختلفی صورت گیرد که در قسمت پائین، به مهمترین دلایل آن اشاره شده است:


۱. وارد شدن فشار فیزیکی به النگو نقره:


هنگام انجام امور منزل همچون بلند کردن اجسام سنگین با در دست داشتن النگو، ممکن است آسیب جدی به آن وارد شده و موجب خمیدگی یا شکستگی آن شود.


2. سایز مناسب النگو نقره:


یکی از مهمترین نکاتی که هنگام خرید النگو باید به آن توجه شود، سایز متناسب آن با دست است. در صورتی که النگو نقره ی تنگ یا گشاد خریداری کنید، علاوه بر اینکه دچار شکستی یا خمیدگی می شود، ممکن به دست شما هم آسیب جدی وارد نماید.


3. ظرافت النگو نقره:


النگو نقره ی ظریف یا باریک، بیشتر در معرض شکستگی و خمیدگی قرار می گیرد. همچنین در صورت استفاده از این نوع النگو، باید مراقبت بیشتری نسبت به آن، صورت گیرد.


4. ضربه زدن به النگو نقره:


در صورتی که به النگو نقره شما ضربه ی محکمی وارد شده یا توسط جسم دیگری کشیده شود، دچار خمیدگی یا شکستگی می شود. پس بهتر است هنگام استفاده روزانه از النگو نقره ی خود، مراقب باشید تا از ضربه خوردن آن پیشگیری نمائید.


5. مدت زمان استفاده از النگو نقره:


استفاده ی طولانی مدت از النگو نقره، موجب فرسودگی آن می شود. همچنین به دلیل استفاده ی مداوم و طولانی مدت از النگو نقره ، میزان استحکام و مقاومت آن کاهش یافته و بیشتر در معرض شکستگی یا خمیدگی قرار می گیرد.


کلام آخر:


النگو نقره، یکی از بهترین زیورآلات برای بانوان می باشد؛ زیرا کسانی که سرمایه کافی برای خرید النگو طلا ندارند، بهترین جایگزین برای آن ها است. البته لازم به ذکر است یکی از مزایای مهم نقره نسبت به طلا، استحکام بالای آن می باشد؛ زیرا طلا فلز نرمی بوده و در مقایسه با نقره، میزان استحکام پائین تری دارد. همچنین بهتر است بدانید استفاده از زیورآلات نقره همچون النگو، علاوه بر درخشندگی، تاثیر زیادی در حفظ سلامتی شما دارد که در علم پزشکی به اثبات رسیده است. در صورتی که از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید النگو نقره نمائید، به دلیل استفاده از مواد اولیه ی درجه یک، علاوه بر اینکه مقاومت بالاتری نسبت به دیگر النگو ها دارد، میتوانید مدت زمان بیشتری را از آن استفاده نمائید. پیشنهاد ما به شما برای خرید مطمئن و آسان، استفاده از خرید اینترنتی وبسایت نقره علمدار است. هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی دلایل شکستن النگو نقره، در اختیار شما عزیزان بود. امیدواریم که با مطالعه ی آن اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت نقره علمدار در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، مقالات منتشر شده ی بعدی را با کیفیت بالاتری ارائه نمائیم.


پیشنهاد میکنیم از مقاله راهکار دراوردن النگو از دست دیدن کنید.



 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0