لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

آشنایی با دو راهکار مناسب برای براق کردن النگو

النگو نقره و النگو طلا، از زیورآلاتی می باشند که طرفداران زیادی را به خود مجذوب کرده و تقریبا نیمی از بانوان، مورد استفاده روزانه خود قرار داده اند. متاسفانه اکثر زیورآلات نقره و طلا همچون النگو، مدت زمان کوتاهی درخشندگی دارند و با گذر زمان جلای خود را از دست می دهند. روش های زیادی برای از بین بردن کدری آن ها وجود دارد، اما بازهم ممکن است درخشندگی اوایل خود را نداشته باشند. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، به اطلاعاتی در زمینه ی دو راهکار مفید جهت افزایش درخشندگی و براقیت النگو، بپردازیم. پس برای کسب اطلاعات در این زمینه، تاانتهای مقاله با ما همراه باشید:


راهکار موثر جهت براق کردن النگو طلا و النگو نقره:


برای بازگرداندن درخشندگی و براقیت النگو طلا و النگو نقره خود، ابتدا آن ها را با ترکیب مایع ظرف شویی و آب ولرم به همراه مسواکی نرم شست و شو دهید، سپس با آب سرد آبکشی کرده و با پارچه ای نخی خشک کنید. حال با استفاده از دو راهکار زیر، میزان درخشندگی و براقیت النگو های خود را افزایش نمائید:


1) راهکار اول: استفاده از خاک اره


ابتدا درون ظرفی مناسب مقداری خاک اره یا خورده چوب بریزید. النگو های خود را روی آن ها قرار داده و با استفاده از خورده چوب یا خاک اره، سطح النگو های خود را حدود 20 دقیقه مالش دهید. پس از آن، سطح النگو خود را با دستمال نخی تمیز کرده و شاهد بازگشت درخشندگی و براقیت آن باشید.


2) راهکار دوم: استفاده از مقداری چرم


در روش دوم جهت بازگشت براقیت النگو های خود، از تکه ای چرم استفاده نمائید: بدین گونه که مانند روش اول به جای خاک ارده، از چرم جهت مالش سطح النگو خود استفاده نمائید. کشیده شدن چرم روی سطح النگو طلا و النگو نقره، موجب افزایش براقیت و درخشندگی آن می گردد.

کلام آخر:


بهتر است بدانید استفاده از روش های بالا تا حد ممکن تاثیر گذار می باشد! توصیه میشود برای مراقبت از النگو از برخورد آن با آب استخر، آب جوش، انواع مواد شیمیایی و آرایشی، انواع مواد سوختی همچون بنزین و .... اجتناب کنید. همچنین بهتر است جهت خرید النگو های خود نزد فروشگاه های معتبردر سراسر کشور مراجعه نمائید: زیرا آن ها اجناس خود را با مواد اولیه ی درجه یک و با کیفیت تولید می نمایند. از این رو مدت زمان بیشتری طول میکشد تا درخشندگی زیورآلات شما همچون النگو، کاهش یابد. استفاده از خرید اینترنتی وبسایت نقره علمدار به منظور خرید انواع زیورآلات نقره با کیفیت و درجه ی یک، بهترین گزینه جهت برخورداری شما از یک خرید مطمئن می باشد. هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی دو راهکار موثر جهت بازگشت براقیت النگو طلا و النگو نقره، بود. امیدواریم که با مطالعه ی آن اطلاعات مفیدی را به دست آورده باشید و مورد توجه شما دوستان عزیز قرارگرفته باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را درزمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت نقره علمدار در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، کیفیت مقالات منتشر شده ی بعدی را افزایش نمائیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله راهنمای انتخاب جواهرات بر اساس ظاهر بدن دیدن کنید.



 

خرید النگو نقره





 

النگو نقره

 





 

النگو یزد

 





 

النگو طلا

 



تعداد نظرات : 0